אבי מימרן בריאיון: כך צריך להתמודד עם ההסתה | "דיבור יהודי"

אייל ראובן No Comments on אבי מימרן בריאיון: כך צריך להתמודד עם ההסתה | "דיבור יהודי"

מגיש "המהדורה המרכזית" אבי מימרן שוחח עם הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי" על ההסתה הגוברת כלפיי הציבור החרדי, והציג את דעתו כיצד יש להתנהל מולה בצורה חכמה. "אין מה לדבר עם השמאל הקיצוני, צריך לדבר עם הציבור המסורתי" | האזינו

צילום: עפר גדנקן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאז פרסום תוצאות הבחירות, ההסתה כלפיי הציבור החרדי עולה ומגיעה למימדים שלא היו בעבר. מגיש ה"מהדורה המרכזית" אבי מימרן שוחח על כך עם הרב נחמיה רוטנברג בתכנית "דיבור יהודי" והציג את דעתו כיצד יש להתנהל מולה.

"ההסתה משתוללת , קמה ממשלה וצריך להבין את מהות העניין. מקום המדינה היו הרבה ממשלות עם מפלגות חרדיות, הממשלה הזו שונה מכל הממשלות שהיו כאן לאחרונה. זו פעם ראשונה שהוקמה ממשלה של ליכוד דתיים וחרדים בלי עוד מפלגות אמצע כמו ליבני או כחלון" פתח מימרן.

"רוב חברי הממשלה שומרים שבת ואוכלים כשר, לא היה דבר כזה מקום המדינה, מנגד יש את השמאל ששלט במדינה על ידי התקשורת ומערכת המשפט, ועכשיו הממשלה מערערת את קיומו".

"כותבים כותרות ענק שחרדים הם שודדי הקופה הציבורית. ההיגיון הבריא אומר להגיב ולהציג נתונים. אבל עכשיו המצב שונה, עם השמאל הקיצוני הזה אין מה לדבר" אמר מימרן.

"היעד של ההסברה עכשיו צריך להיות הציבור המסורתי שקורא את הכותרות האלו וזה מחלחל אליו, זה ציבור שאוהב יהדות ומסורת, הוא לא יפסיק להצביע לנתניהו, אבל זה יגרום לו להתחיל לזלזל בתורה, ובשבילו צריך לפעול להסברה".

האזינו לשיחה המלאה, ולפתרון שהציג מימרן לבעיה:

 



0 תגובות